Ga naar ‘lidmaatschap’ boven in de balk en vul het aanmeldformulier in. Denk er aan om bij het kopje controle het aantal ruitjes te tellen en vul dit aantal in bij de tekst ‘Totaal aantal ruitjes‘ (cijfer gebruiken) en druk op verzenden.
Als je je hebt aangemeld krijg je via e-mail een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd en per post het programmaboekje. Wanneer je voor de eerste keer een activiteit bezoekt, meld je dan even bij een bestuurslid om kennis te maken.
Betaal pas nadat je een factuur ontvangen hebt.
Het lidmaatschap loopt parallel met het verenigingsjaar, van 1 juli tot en met 30 juni. Het lidmaatschap kost € 28,00 per verenigingsjaar. Schrijf je in na 1 januari dan betaal je voor het lopende jaar nog € 14,00 contributie. Je kunt deelnemen aan alle activiteiten mits er nog plaats is.
Opzeggen van het lidmaatschap voor het volgende verenigingsjaar kan uiterlijk tot en met 31 mei en alleen per mail (ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl) of per brief (secretariaat VGT, insulindeplein 9, 5014 BD Tilburg). Als je later opzegt dan 31 mei, krijg je gewoon een factuur voor het nieuwe jaar dat op 1 juli gestart is.
Log in als lid, ga naar Dashboard en dan naar persoonlijke gegevens. Als je daarop klikt zie je al je eigen gegevens. Je adres, telefoonnummer en e-mailadres kun je hier zelf wijzigen.
We worden er graag van op de hoogte gebracht als er iemand ernstig ziek is of om een andere reden wel wat aandacht kan gebruiken. Ken je zo iemand, laat het ons dan even weten via ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl ten name van Fien Kollau.
We zijn altijd heel blij met suggesties voor lezingen en uitstapjes. Graag mailen naar ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl ten name van Ella Scherpenisse en Liesbeth van de Wouw. Het is prettig voor ons als er dan ook contactgegevens bij staan.
Onze vereniging draait voor 100% op vrijwilligers en kan dus niet voortbestaan zonder de inzet van de leden. Wil je een bijdrage leveren in of buiten het bestuur laat het ons weten via ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl ten name van Ans van de Loo.
Op de website zie je deze afbeelding bovenin.
Vul hier je gebruikersnaam en wachtwoord in dat je gekregen hebt toen je lid werd. Noteer je gebruikersnaam en wachtwoord voor jezelf.
Vaak is een klein typefoutje al de oorzaak dat je niet in kunt loggen. Controleer dit eerst en let dan vooral op het verschil tussen hoofdletters en kleine letters.
Scroll naar beneden, want soms word je daar gevraagd om ruitjes te tellen als extra beveiliging. Vul het aantal ruitje in het vlak met de naam ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klik op inloggen.
Klik op inloggen boven op de homepagina zonder je gebruikersnaam te gebruiken.
Als je je gebruikersnaam niet meer weet, kun je klikken op de tekst ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ die zich onderaan het inlogscherm bevindt.
In dit scherm vul je je e-mailadres in. Je telt het aantal ruitjes en vult dit aantal in bij de tekst ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klikt op verzenden.
Je ontvangt een e-mail met je gebruikersnaam, daarmee kun je opnieuw inloggen. Je hoeft niet op de link in de e-mail te klikken, behalve als je liever ook een nieuw wachtwoord wilt.
Klik op inloggen boven op de homepagina met alleen je gebruikersnaam.
Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je klikken op de tekst ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ die zich onderaan het inlogscherm bevindt.
In dit scherm vul je je e-mailadres in. Je telt het aantal ruitjes en vult dit aantal in bij de tekst ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klik op verzenden.
Je ontvangt een e-mail met een link waar je op moet klikken.
Na de klik zie je je oude gebruikersnaam en de tekst het nieuwe wachtwoord.
In het nieuwe scherm vul je bij ‘nieuw wachtwoord’ het nieuwe wachtwoord in. Je kunt hier een wachtwoord invullen dat gemakkelijk te onthouden is.
Bij herhaal wachtwoord vul je precies hetzelfde nieuwe wachtwoord in. Het is belangrijk om overal de hoofd- en kleine letters, leestekens en cijfers hetzelfde in te vullen. Daarna klik je op ‘opslaan’.
Als het gelukt is, zie je ‘wachtwoord is met succes gewijzigd’.
Als het niet lukt, kun je natuurlijk familie, vrienden en kennissen vragen om even te helpen. Blijft het niet lukken, stuur dan een e-mail naar ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl en iemand van het bestuur zal contact met je opnemen.
Na het inloggen klik je op ‘naar je inloggegevens’ en dat staat onder ‘inloggegevens aanpassen’.
Dan klik je op gebruikersnaam wijzigen. Typ je huidige gebruikersnaam in en je nieuwe gewenste naam onder ‘nieuwe gebruikersnaam’. Kies voor ‘opslaan’.
Na het inloggen klik je op ‘naar je inloggegevens’ dat staat onder ‘inloggegevens aanpassen’.
Dan klik je op wachtwoord wijzigen. Vul je oude wachtwoord in bij het eerste invulvak. Typ het nieuwe wachtwoord in het tweede EN in het derde invulvak. Kies voor ‘opslaan’.
Na het inloggen zie je een grijze balk met informatie die alleen voor leden is bestemd.
Als je daarop klikt zie je al je eigen gegevens. Je adres, telefoonnummer en e-mailadres kun je hier zelf wijzigen.
Behalve je persoonlijke gegevens kun je ook zien:
• je eigen factuurgegevens
• je inloggegevens aanpassen
• je koppelingen
• voor welke activiteiten je hebt ingeschreven en of je eventueel op de wachtlijst staat
• als je op een activiteit klikt, kun je zien welke deelnemers ingeschreven zijn door op de groene knop deelnemers (onderaan) te klikken
Vraag indien mogelijk hulp aan vrienden, familie, kennissen of buren. Als het dan nog niet wil lukken, stuur dan een e-mailtje naar ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl
Op de homepagina vind je de laatste informatie omtrent de inschrijving van de activiteiten. De meeste activiteiten zijn snel volgeboekt en dan kom je op een wachtlijst. Daarnaast moet het van sommige activiteiten begin september al bekend zijn op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen. Er moet dan al gereserveerd worden en activiteiten kunnen alleen doorgaan bij voldoende deelname.
In de nieuwsbrief van december worden nog enkele activiteiten bekend gemaakt en daar kun je vanaf december op inschrijven.
Log in op de website.
Als je inschrijft voor een bepaalde activiteit die vol zit , krijg je de volgende melding.
Je kunt je gewoon inschrijven, er volgt geen factuur zolang je op de wachtlijst staat.
Deze komt pas als je alsnog mee kunt doen door verschuivingen. Krijg je een factuur; dan weet je dat je geplaatst bent.
LET op: meld je wel af als je niet meer op de wachtlijst wilt staan, anders krijg je automatisch een plaats als die vrij komt EN een factuur. Zolang er een rood kruisje achter je ingeschreven activiteit staat kun je je kosteloos afmelden.
Je kunt de inschrijving nog ongedaan maken tot de annuleringsdatum. Dit doe je zelf door in te loggen op de website en naar het dashboard te gaan, vervolgens naar ‘Mijn activiteiten’. Als je een rood kruisje ziet achter de activiteit, kun je je nog afmelden door hierop te drukken.
Als je dat kruisje niet meer ziet, is de annuleringsdatum verstreken en/of de factuur al verstuurd en geldt het volgende:
Als een activiteit geannuleerd wordt, krijg je daar bericht van. Is er al voor betaald, dan wordt dit uiteraard teruggestort.
Gefactureerde kosten krijg je in de regel niet terug.
Wanneer de deelnemersprijs een bedrag boven de € 10,00 bedraagt, krijg je alleen deels restitutie van dit bedrag als er een wachtlijst is en iemand bereid is gevonden om je plaats in te nemen. Je krijgt dan het bedrag terug minus € 10,00 administratiekosten.
Wanneer er geen wachtlijst is ben je de deelnemerskosten in zijn totaliteit kwijt.
Voor de dagreis en de museumdag bestaat er een coulanceregeling. Als de dagreis of museumdag meer dan € 50,00 kost, zal bij afmelding na de annuleringsdatum slechts € 40,00 in rekening worden gebracht ongeacht de reden van afwezigheid.
Je wordt verzocht om je bij excursies te melden bij de gastvrouw. Deze kruist je naam aan op de deelnemerslijst.
Het VGT biedt geen persoonlijke begeleiding tijdens excursies, er wordt verwacht dat je zelf voldoende mobiel bent. Als er busvervoer is, is het de bedoeling dat je zelfstandig in en uit de bus kunt komen.
Als er veel trappen te lopen zijn, wordt dat vermeld bij de excursie.
Bij cursussen meld je je bij de gastvrouw die je naam aankruist. Als de gastvrouw even niet beschikbaar is, kun je zelf je naam aankruisen. Tijdens cursussen is er een pauze waar je een kop koffie/thee kunt consumeren. De consumptie is verrekend met de kosten van de cursussen.
Tijdens lezingen is er een pauze waar je een kop koffie/thee kunt consumeren. De consumptie is verrekend met de kosten van de lezingen. Introducés (m/v) zijn welkom bij lezingen tegen een cashbetaling van € 10,00 per keer. Betaling aan de gastvrouw.
Je kunt je fiets parkeren in de fietsenstalling om de hoek bij Cinecitta bij het Pieter Vreedeplein.
Je kunt je auto parkeren in de parkeergarage onder het Pieter Vreedeplein of andere parkeergarages in het centrum.
Betaal pas als je een factuur ontvangen hebt.
Op de factuur staan de activiteiten vermeld waarvoor je daadwerkelijk bent ingeschreven. Zolang je op de wachtlijst staat, krijg je geen factuur. Ook de contributie moet pas betaald worden als je een factuur hebt ontvangen. Je hoeft daar niets voor te doen.
De 1ste factuur ontvang je in oktober, de 2de factuur in februari. Als je het niet eens bent met de factuur, breng dan zelf geen wijzigingen aan maar neem contact op met onze penningmeester.
Gefactureerde kosten krijg je in de regel niet terug.
Wanneer de deelnemersprijs een bedrag boven de € 10,00 bedraagt, krijg je alleen deels restitutie van dit bedrag als er een wachtlijst is en iemand bereid is gevonden om je plaats in te nemen. Je krijgt dan het bedrag terug minus € 10,00 administratiekosten.
Wanneer er geen wachtlijst is ben je de deelnemerskosten in zijn totaliteit kwijt.
Voor de dagreis en de museumdag bestaat er een coulanceregeling. Als de dagreis of museumdag meer dan € 50,00 kost, zal bij afmelding na de annuleringsdatum slechts € 40,00 in rekening worden gebracht ongeacht de reden van afwezigheid.
Opzeggen van het lidmaatschap voor het volgende verenigings-jaar kan uiterlijk t/m 31 mei en alleen per mail (ofni.[antispam].@vrouwengildetilburg.nl) of per brief (secretariaat VGT, Insulindeplein 9, 5014 BD Tilburg). Als je later opzegt dan 31 mei, krijg je gewoon een factuur van de contributie voor het nieuwe jaar dat op 1 juli gestart is.
Verder ben je de kosten verschuldigd voor de activiteiten waar je aan deel hebt genomen of waar je je voor hebt ingeschreven